Support en ondersteuning

Voor technische vragen over onze producten kunt u bij ons terecht, voor of na levering. Onze ervaren technische dienst zal uw vragen vakkundig beantwoorden. U kunt ons bereiken op support@hpsindustrial.nl of telefonisch via 033-2774905. Voor onze verkoop afdeling kunt u mailen naar verkoop@hpsindustrial.nl

 

Direct overleg met één van onze specialisten?
Defecte items en retourzendingen.

Als u retourzendingen heeft kunt u terecht in ons online RMA programma. In dit programma kunt u een retourzending aanmelden, er wordt dan automatisch een RMA nummer gegenereerd waarmee het pakket retour gestuurd mag worden. In het RMA programma wordt ook de status van de retourzendingen bijgehouden zodat u altijd op de hoogte bent van de laatste status. Mocht u het vermoeden hebben dat u een defect item heeft, is het verstandig eerst contact op te nemen met onze technische dienst. Zij kunnen het probleem misschien telefonisch voor u oplossen.  

Voordat u een RMA nummer kunt aanmaken dient u zich eerst te registreren op onze website. Mocht u al een account hebben op onze website kunt u direct naar onze RMA tool navigeren om een RMA aan te melden.

Garantievoorwaarden.

Binnen de garantieperiode zorgt HPS voor reparatie of vervanging, als een product bij normaal gebruik toch problemen geeft. HPS houdt indien mogelijk reserve onderdelen op voorraad voor service doeleinden. De garantietermijn van het gehele systeem blijft lopen vanaf het moment van aanschaf. U kunt de garantievoorwaarden hieronder downloaden als PDF document.

Download garantievoorwaarden

RMA Support